14. února 2011

Romantická recyklace


Miluji úžasné a jednoduché nápady na dekorace. A dneska jsem na jeden narazila na portugalském blogu. Asi to zítra vyzkouším pokud najdu lepidlo ve spray :-). 
margaretearquitetando.blogspot.com
Pin It

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Ráda k Vám chodím nakukovat. Tady tahle dekorace je úžasná a jednoducháá. Moc se mi u Vás líbí i když jsem si také všimla, že jste trošičku:-) smutná. Nebojte bude líííp. Hanka

Evík řekl(a)...

Hani moc děkuji ♥♥♥ jsem ráda, že se Vám tady líbí :-)

Anonymní řekl(a)...

Líbí a moooc. Já váš blog obdivovala už dáávno. Měla jste na oknech vystřihované kočky? Já myslím, že jooo. Už tenkrát se mi u Vás tůze líbilo. Přeji Vám krásný den. Hanka

Evík řekl(a)...

jojo měla :-)

Anonymní řekl(a)...

moc pěkné-taky zkusím

Evík řekl(a)...

:-)

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře ♥♥♥