6. května 2012

Pohlednice z Prahy

Sobotu jsem strávila na "selském" babinci v Praze (na vysvětlení - jedná se o tajný spolek stejně švihlých ženských :-D jako já...byla tam včera třeba Rija, Danah, Uška, Dana, DanaV a další, které blogy zatím nemají). Už dlouho jsem nezažila takový báječný den. S kamarádkou jsme stihly blešák na Kolbence, kde jsem si sice nic nevybrala, ale kdybych to neměla domů přes půl republiky, tak bych asi neodolala. No a pak následovala úžasná procházka přes Karlův most na Kampu a přes Letnou do jedné báječné hospůdky mezi skvělé ženské. No prostě co mám povídat, to se musí zažít :-).






Pin It

8 komentářů:

  1. Evi úúúplně s Tebou cííítíím.Když jsou stejně švihlý ženy tak to je taková paráda :-)mám tu dvě skvělé duše a jsem za ně ráda a doufám,že se přihasíš taky a konečně tě uvidím:-)Doufám,že jsi si to patřičně užila :-)Tak to ma byt :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj byla to paráda....je úžasné jak jsme se kdysi na netu sešly a už si cca 6 let perfektně rozumíme :-D

      Vymazat
  2. Evíku,
    tak to je paráda, že jsi si holky i Prahu užila :-)
    Přesně jak píše Bíba , já díky blogu se už nějaký ten měsíc scházím s ní i Helenkou a jsou to krásné chvilky s nimi !
    Díky za rozšíření obzoru dalších skvělých blogerek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D .. jj některé už znám naživo dlouho a některé jsem viděla poprvé...a super :-)

      Vymazat
  3. Evi, tak to muselo být parádní!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Evi, ... a to já jsem si v sobotu v Kolbence vybrala ... Měj se Margit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře ♥♥♥